مجله اینترنتی شهر نو

سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی

کیک خوشمزه برای عصرانه

در این مطلب برای شما آموزش تهیه یک کیک خوشمزه برای عصرانه را قرار دادیم. ما ایرانی که علاقه زیادی به خوردن عصرانه و بیشتر ما هم عصرانه کیکی با چایی را نیز می پسندیم داریم.

خوب همراه ما باشید تا این پخت کیک خوشمزه که می تواند یک پیشنهاد فوق العاده برای یک عصرانه دورهمی باشد. من از شما می خواهم که نکات کلیدی که ما در این مطلب می گوییم را کامل رعایت کنید تا در انتها کیکی که تهیه می کنید خوشمزه شود و شیرینی آن زیاد نشود چون کم زیاد کردن مواد می تواند بسیار طعم های یک کِیک را عوض کند و شما اگر تجربه کافی داشته باشید بعد می توانید اندازه مواد به درستی تشخیص داده و کیک خوشمزه تر از این کیک که در این مطلب یاد میگرید را درست کنید.

مواد لازم برای تهیه کیک خوشمزه برای عصرانه

بکینگ پودر:2 قاشق چای خوری
تخم مرغ:4 عدد
روغن مایع:1 پیمانه
ارد:2 پیمانه
شکر:2 پیمانه
نمک:یک پینچ
پودر کاکائو:3 قاشق غذا خوری
شیر:1 پیمانه
وانیل:2 قاشق چای خوری
رنده پوست 2 عدد لیمو

طرز تهیه کیک خوشمزه برای عصرانه


برای شروع کار تهیه عصرانه خوشمزه باید فر رو روی 350 درجه فارنهایت(180 درجه سانتیگراد) روشن کنید. بعد نیز باید تخم مرغ و شکر وانیل رو با همزن برقی خوب هم بزنید تا یکدست بشه ” من شکر را 1و 1/2 پیمانه ریختم. در بخش نیز می توانید پوست لیمو رو اضافه کنید شیر و روغن رو بریزید و هم بزنید در ادامه نیز ارد رو با نمک و بکینگ پودر الک کنید و اضافه کنید و در حد مخلوط شدن هم بزنید اگر زیاد همش بزنید کیک خراب میشه و از حالت پوک بودن در میاد و خمیر میشه .
مقداری از مایع کیک رو جدا کنید و بهش پودر کاکائو اضافه کنید. خوب به قسمت های پایان کار رسیدیم. 2 تا قالب مستطیلی رو کره بمالید و ارد پاشی کنید و بعد مایع کیک سفید رنگ رو بریزید توش و بعد وسط قالب مایع کیک قهوه ای رو بریزید و با دسته قاشق کمی مخلوط سفیده بکنید تا وقتی پخت طرح دار بشه و در آخر هم بزارید داخل فر به مدت 50 دقیقه یا تا وقتی که با یک خلال دندون چکش کنید و وقتی تمیز بیرون اومد از فر بیارید بیرون خوب امیدواریم که این آموزش مورد توجه شما نیز قرار گرفته باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی



Designed By infoxcal Powered by Bayan